Eiropas Komisija aicina ES programmas "Radošā Eiropa" atbalsta saņēmējus dalīties ar projekta ietvaros radītajiem vai topošajiem mākslas darbiem un kultūras notikumiem virtuālajā vidē, izmantojot mirkļbirku #CreativeEuropeAtHome
Korona vīrusa izplatība ir negatīvi ietekmējusi pasaules kultūras un mākslas sektoru, māksliniekus un kultūras baudītājus. Daudzas aktivitātes, kuras bija plānots īstenot "Radošās Eiropas" projektu ietvaros, visticamāk nenotiks kā iecerēts. Lai arī situācija pasaulē ir kritiska, Eiropas Komisija vēlas akcentēt un dalīties ar pozitīvajiem kultūras un radošo sektoru piemēriem un sekmēt kultūras redzamību un virzību virtuālajā vidē.
Lai to īstenotu, Eiropas Komisija ir uzsākusi sociālo kampaņu #CreativeEuropeAtHome - kampaņa, kas tiks īstenota programmas "Radošā Eiropa" sociālajos tīklos Facebook, Twitter un Instagram. Kampaņā aicināti piedalīties programmas atbalsta saņēmēji, kuri plāno piedāvāt sevis veidotos kultūras notikumus virtuālajā vidē, uzrakstot ziņu par plānoto notikumu savos sociālajos tīklos, izmantojot mirkļbirku #CreativeEuropeAtHome . "Radošās Eiropas" sociālo tīklu uzturētāji apzinās nopublicētās ziņas un dalīsies ar tām, līdz ar to projektu īstenotājiem tā ir iespēja iegūt plašāku auditoriju.
Lai kampaņā piedalītos, jāizpilda 2 nosacījumi:
- notikumam ir jābūt saņēmušam "Radošās Eiropas" finansējumu
- notikumam ir jābūt plašai publikai pieejamam
Informācija par kampaņu pieejama ŠEIT